Cервіс

Kонтакти:

  • телеон/viber +380675188123
  • телефон 0800507870
  • email service@egertm.com.ua

Термін гарантії.

Гарантійний термін на продукцію Егер становить 5 років з дати покупки, яка підтверджується правильність заповнення гарантійним талоном з відміткою найменування і артикулом виробу, печаткою магазину-продавця, датою продажу і підписом покупця, товарним чи касовим чеком. Гарантійний ремонт проводиться безкоштовно, включаючи вартість робiт і необхідних запчастин. При використанні в суспільному та промисловій сферах гарантійний термін становить 6 місяців.

Умови гарантії.

Гарантія вступає в дію тільки в разі виявлення виробничого дефекту при повній комплектації виробника.

Гарантія не поширюється на несправності, викликані неправильним монтажем, чищенням абразивними або їдкими речовинами, використанням виробу не за його функціональним призначенням і ремонтом сторонніми особами які не уповноважені для проведення таких робіт.

Гарантія не поширюється на сервісне обслуговування продукції, викликане забрудненням води або несправностями водопроводу.

Умови гарантії не предпогагают роботи по монтажу, підключенню і налаштування обладнання.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на природне зношення витратних матеріалів, що входять до комплек-тації виробу згідно зі спеціфікацією (прокладки, ущільнювачі, сальники, декоративні накладки, електричні лампи, аератори тощо)

Умови гарантії не передбачають робіт з встановлення, підключення та налагодження обладнання, а також консультації щодо експлуатації.

У випадку заміни виробу, або його основних частин, гарантійним зобов’язанням не покривається вартість монтажу та демонтажу виробу, а також пов’язаних з цим інших робіт та матеріалів

Витрати по виїзду технічного спеціаліста, витрати пов'язані з доставкою поштовою пересилкою запчастин, планово-профілактичне обслуговування не входить в Гарантійні зобов'язання і лягають на замовника або споживача

Витрати по виїзду технічного фахівця, витрати пов'язані з доставкою поштовою пересилкою запчастин, планово-профілактичне обслуговування не входить в гарантійні зобов'язання і лягають на замовника або користувача.

Виробник залишає за собою право на внесення змін в конструкцію, дизайн та комплектацію вироби.

Повідомлення про несправності

У разі виявлення несправності виробу Егер, покупець зобов'язаний звернутися до авторізованному сервісного центру до представника торгової марки, не пізніше ніж за 14 днів з моменту покупки виробу.

З усіх питань що стосуються гарантійного та післягарантійного обслуговування звертайтеся до авторизованих сервісних центрів або до представника торгової марки

У гарантійному ремонті і обслуговуванні може бути відмовлено в разі:

  • - використання деталей або комплектуючих іншого виробника. В такому випадку сервісний центр не несе відповідальність за роботу вироби.
  • - забруднення, утворення вапняного нальоту.
  • - некваліфікованого монтажу ремотну або переробки вироби особами не уповноваженою для проведення таких робіт
  • - неповного комплекту вироби
  • - використання виробу не за його функціональним призначенням
  • - природного зносу деталей наприклад таких як декоративні насадки, ущільнювачі, прокладки та ін
  • - обробка поверхонь вироби абразивними миючими засобами або рідинами які містять кислоти
  • - відсутність гарантійних документів (гарантійний талон, товарний або касовий чек)
  • - механічні пошкодження